Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охлаждане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Според мен аз твърдя същото. Ако пробива е голям ще влезе въздух от пробива преди да отвори клапана, но после ще изтече антифриза от същия пробив. И тогава наистина има проблем с въздуха


    При малки пробиви не влиза вероятно въздух защото досега радиаторчето на парното вече трябваше да има въздушна възглавница и да нямам парно, но ти си работи прекрасно.
    Няма начин! При изправна капачка преди да отвори въпросния клапан има свръхналягяне - по-голямо от атмосферното. Тогава тече антифриз навън под налягане и става лошо особено при голям пропуск.

    В горния пост обясних защо парното е ок: - капачката работи правилно.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

    Comment


    • #47
      Имах една друга кола която течеше от неплътност на гумени съединения само когато изстине и никога когато е загряла ( защо) и пак не влизаше въздух.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Имах една друга кола която течеше от неплътност на гумени съединения само когато изстине и никога когато е загряла ( защо) и пак не влизаше въздух.
        А като течеше, какво заместваше обема на изтеклата течност?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          А като течеше, какво заместваше обема на изтеклата течност?
          Въздух, който влиза през клапана на казанчето където е нормално да има въздух и не прави въздушни възглавници, а не през неуплътненото място.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #50
            За да не тече, когато има налягане в системата а да тече при липса на такова, вероятно причината е в температурата а не в налягането. Т.е при ниска температура някое уплътнение се свива или намалява еластичността си. Или пък ситуация в която самото нялягане води до запушване на пробива и когато то намалее, пробивът се отваря.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              За да не тече, когато има налягане в системата а да тече при липса на такова, вероятно причината е в температурата а не в налягането. Т.е при ниска температура някое уплътнение се свива или намалява еластичността си. Или пък ситуация в която самото нялягане води до запушване на пробива и когато то намалее, пробивът се отваря.
              Температурата променя плътността на съединенията. Факт.
              Но аз никога не изключвам налягането като фактор когато става дума за охл. сист. на ДВГ.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

              Comment


              • #52
                Мисля, че цялата дандания, е че навлиза въздух в системата, както каза Nikosaul и както вметна Code!
                Двата радиатора са сменени с нови, така, че ги изключвам за проблеми.

                Вчера сутринта обезвъздуших /със старото казанче/ и цял ден карах като пич с ниво на охлаждащата течност на минимума. Сутринта отново направи проблема. Пак обезвъздуших и пак цял ден карах...
                Правя си извода, че при изстиване на ДВГ влиза въздух от някъде.

                Преди малко смених казанчето, пристегнах всички скоби/ останаха само тези които влизат в купето за парното, че са малко клечене/ и обезвъздуших. Направо ми се замая главата колко въздух изкарах. Направих едно пробно 20мин. каране във всички режими и нямаше НИКАКЪВ проблем

                Ще видя как се държи след като изстине!

                Направи ми впечатление, че големия маркуч на радиатора и този от казанчето вътре се ронят. Явно трябва да се сменят!
                Та в тази връзка някой има ли впечатление от силиконовите маркучи за охлаждане? Изработват ли някъде по модел?


                ЕДИТ:
                Колеги, засега всичко е наред с новото казанче и капачка. Днес се набих в най-големите задръствания в София и мотора работеше като "часовник"

                GPS Speedometer:

                Total Distance - 9.8km
                Moving Time - 17:26min
                Stopped Time - 42:25min
                Total Time - 59:51min
                Moving Average - 23km/h
                Overall Average - 11km/h
                Last edited by Friday; d.m.y г., 10:20. Основание: Допълнение!
                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                Comment


                • #53
                  Маркучи бих ти препоръчал оригинални гумени да си вземеш и хубави скоби без остри ръбове и с взъможност за стягане.

                  Ако в антифриза намираш малки черни топченца, които приличат много на масло, но не е, то повечето маркучи са ти за смяна - проблема е бил неглежиран дълго време.

                  Силиконови маркучи и то правени в БГ - неоправдана инвестиция. Втърдяват се твърде бързо.

                  Comment


                  • #54
                    Проблема излезе наяве.


                    Sent from my XT1032 using Tapatalk
                    Last edited by Friday; d.m.y г., 15:07.
                    Sport Wagon 2.0TS|LPG

                    Comment


                    • #55
                      Всичко си дойде на мястото след смяната на гарнитурата. Вече не прегрява. Колко ми е чисто буталото на първи цилиндър Като се скъса гарнитурата и между цилиндрите стана "олеле майко".
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20151106_200050525.jpg
Views:	1
Size:	98.6 Килобайта
ID:	2343846
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20151106_200513726.jpg
Views:	1
Size:	97.5 Килобайта
ID:	2343847

                      Ако знаех, колко се разглабя за да се свали "тиквата", щях да се замисля. За едно малко болтче да свалиш цял компресор със стойката - е не може да е вярно. Отиде ми 2ч. време само да вкарам всмукателния колектор към главата...

                      Самите инструменти ми излезнаха сигурно колкото труда в сервиз.

                      Поне се възползвах и си смених и ремъците и ролките, както и всички маркучи по охладителната система.

                      Темата е изчерпана! Благодаря на всички Ви за съветите. Форума ми даде доста полезни съвети относто зацепването на ремъка. Специални благодарности на ecotronic, от чиито мнения във форума се възползвах на 100%, както и мнението на n_netov относно свалянето на ремъците.
                      Last edited by Friday; d.m.y г., 15:19.
                      Sport Wagon 2.0TS|LPG

                      Comment

                      Working...
                      X